poniedziałek, 13 stycznia 2014

Szkoła i szkoła i szkoła.


Większość z Was piszę do mnie z pretensjami, bo rzadko dodaję posty. 
Tak przyznaję, ostatnio nie mam czasu. Pełno sprawdzianów i kartkówek o ... jeszcze poprawki. Niby koniec semestru ( 17.01 zaczynają się w Łodzi ferie) ale nauczyciele nie odpuszczają. ;c 

I teraz ... Mam do Was pytanie, czy mam zawiesić bloga? Czy chcecie po prostu czekać do feri, a ja napiszę w nie parę rozdziałów na przód i będę dodawać co 3/4 dni? 

Odpowiedzcie mi proszę. 

ZAWIESIĆ BLOG czy WSTRZYMAMY SIĘ DO FERII 


11 komentarzy:

  1. mi pasuje / Lexie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie spoko :D poczekam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawieszaj , poczekamy . < 3333

    OdpowiedzUsuń
  4. WSZTRZYMAJ DO FERII <-------- to masz zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został nominowany do Versatile Blogger Award. Więcej informacji w poście: http://sometimes-you-can-be-annoyed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz i szkoda mi takiego bloga więc wracaj do nas jak najszybciej ! Zapraszam do mnie :) http://dupodajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń